KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Tuesday 30 November 2010

YENI YILLADA MIMLENDIK :)

YENI YIL MIMI
TESEKKURLER FILIZ'CIM


Christmas Decorations


Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorsun?
Gonul isterki yeni yila girerken butun sevdiklerimin yaninda olmasi, devasa bir masada yenilen yemekler , solenen sarkilar, oynanan oyunlar ve miniklerin kendi capinda butun arkadaslari kuzenleriyle harika vakit gecirmeleri... bunu gelenek haline getirip her ay basida yapabiliriz :)
Yeni yıldan beklentilerin neler?
Oncelikle saglik ve huzur... sevgi, mutluluk, basari, bol para :)
Yeni yılda neler yapmak istiyorsun?
yapmak istedigim cok sey var aslinda ..ama onceligi cocuklar aldigi icin simdilik en iyi yapmak istedigim sey onlari yetistirmek  ve bir digeri nerede yasayacagim kesin olsun artik.
Yeni yıl sence ne demek?
su an itibariyle 2011 :)
Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursun?
yeni yil lotosu bana ciksin, tum ailemle birlikte yasayim artik, ve ayda deil haftada bir birinci yazdigim dilegi gerceklestireyim :)
Yeni yıla dair mesajın nedir?
Allah'im yurtta ve cihanda baris olsun hep, herkesin dualari ve dilekleri gercek olsun, saglik olsun hep, bereket olsun, kimse kimseye muhtac olmasin, cocuklar hep mutlu olsun.


SEVGILER PINAR'dan ENVER'den ve BEN'den
SIZLERE .....

Isteyen herkes yeni yil mimini paylassim derim....

8 comments:

  1. ne güzel şeyler dilemişsin inşallah yazdıkların yazmadıkların aklından geçen tüm dileklerin kabül olsun inşallah :)

    ReplyDelete
  2. hepside çok güzel dilekler...inşallah günün birinde tüm bunları ailenle ve çocuklarınla gerçekleştirirsin...şimdiden mutlu yıllar...

    ReplyDelete
  3. dileklerin kabul olsun canım..lotodan bizede yolla :))))

    ReplyDelete
  4. o buyuk sofrada herkes var canim, sizde dahil :) xxxx bu arada sizde dileyin, sizinde butun dilekleriniz kabul olsun , xx :)

    ReplyDelete
  5. saolasin filizcim , insallah hepimizin dualari gerceklesir.

    Bahriye-Keremcim simdiden sizede mutlu yillar.. sevgiler xx

    ReplyDelete
  6. Yeni yılda tüm dileklerinin kabul olsun inşallah..
    Sağlık huzur barış bereket getirsin hepimize yeni yıl......

    ReplyDelete
  7. tesekkur ederim guzel dilekleriniz icin, bende sizin icin diliyorum , sevgiler.

    ReplyDelete
  8. Sevgili arkadaşım,
    bahsettiğin patikleri oğlumun ceyizine kaldırdım :))
    Evet yakın zamana kadar blogumda pasajım vardı ama hiç bir şey satamadım :(
    fakat hala örme çocuk çantaları satıyorum blogumda görebilirsin..
    Sol tarafta link ve resmi var " Çantacı geldii Hanım " diye oradan bakabilirsin...
    Oradanda sadece 1 kişiye satabildim :))
    sanırım herkes çok hamarat :))
    bu birazda şans işi sanırım çok satış yapan bloglar var ama ben maalesef yapamadım.
    Sevgiler ............

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...