KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Thursday 1 March 2012

PINAR VE ENVER OLMAK GUZEL XX

Bale icin hazirlandik..
Ne guzel bir hafta sonu gecirmistik ki, hastalik yine caldi kapiyi .. bu seferde cocuklarin midelerini bozdu .. sanirim bozulmadik yerleri kalmadi bu kis ...Pinar henuz bugun okula yeniden baslayabildi .. Enver halen yemege gelince hayir dememekle birlikte yarim saat icinde cikariyor .. babamizda bu gidisten nasibini almisken, ben evde makina makina camasir doldurmakla mesgulum ...
Yeni haftayla birlikte herkesin duzelmesini artik iyi olmalarini istiyorum.

Clissold Park'ta cok eglenirken, bir de kumdan kule yaptik...
Kardesini gezdirmeye cikmisti ama bu fotograftan sonra puset ters yuz oldu , Pinar cok korktu, Enver'e bisey olmamakla birlikte oda cok korktu ..
Havalar duzelsede artik pencereden bakmak yerine, su bahcede dolassam diyen cocugum...

 En sevdigim cizgi filmimi seyrediyorum...
Sude bize cumartesi oynamaya geldi, cok mutluyuz..
 pozcular :)
Seker Sude kucuk gelin oldu, seker yiyiyor...

Bir subat gunu ve hava 18 derece , annem beni parka getirdi..

Parkta cimenlerde yurumek ne hos...

salincagi seviyorum :)


10 comments:

  1. slm Ozlem anne;
    oncelikle hastalara sifalar olsun... Stroller'in ters donusuyle ilg. ayrica cok gecmis olsun... Allah yavrularimizi koruyor. Park fotolari cok cok sirin:) masallah...

    ReplyDelete
  2. Selamlar canim, guzel dilekleriniz icin cok saolun. Nerelerdesiniz, uzun zamandir sizin bidiklarida gordugum yok ..opuyorum xx sevgiler.

    ReplyDelete
  3. Fotoğraflar yine mükemmel ee tabi yavrularınızın güzelliği de buna ek olunca bakmaya doyum olmuyor.. Hastalık nedense bu kış kimsenin yakasını bırakmamış.. Çok çok geçmiş olsun neyseki puset kazasını ucuz atlatmışsınız, sevgiler..

    ReplyDelete
  4. ahh özlemcim bıktık ki ne bıkmak, bu sene musallat oldu bu hastalık bize, bu postunu şimdi gördüm bende 2 gündür yatıyordum annem söylemiş sana bu yaşıma kadar ateşlenmek nedir bilmezdim, sonunda öğrendim :) valla bizde de herkesi elden geçirdi hastalık ama artık istemiyoruz defolsun gitsin yaa :(
    koyma enverin şu hasta resimlerini ne olur, içim gidiyor hastalık bu kadar mı vurur insanın yüzüne kıyamam ben sana balsın bal :)

    ReplyDelete
  5. canim benim cok gecmis olsun, bu kadar kotu oldugunu bilmiyordum.. umarim daha iyisindir, yarin konusalim.
    Artik gitsin bencede bende cok biktim. opuyorum canimxx

    ReplyDelete
  6. Özlemcim geçmiş olsun tekrar size de canım.. uğramasın bir daha hastalıklar hayırlısıyla

    ben başlangıç linkleri buldum sana yazayım dedim şu örgü vs ile ilgili

    http://madebycata.blogspot.com/2011/01/granny-square-tutorial-for-beginners.html

    http://goodtimesithinkso.blogspot.com/2011/06/how-to-crochet-granny-squares-together.html

    ReplyDelete
  7. guzel annem, umarim.
    Bu arada linkler icin cokk tesekkur ederim, ben kesinlikle beginnerim bu konuda , birazda beceriksizim, ama ilk linkteki anlatisa bayildim.. sendeki resimler oyle guzeldiki, saatlerce ormek istedim.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...