KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Sunday 28 November 2010

YAZDIM SONUNDA ..


Sozum ona uzun uzun yazacaktim, gunler sonrasinda da olsa yakalayacaktim gec kalmisliklarimi.. ama yine olmadi iste, okumak yazmaktan daha cok rahatlatti icimi , o yuzden oyle uzun uzun yazmaktan vazgectim. O iki guzel mim'e elim gitmiyor malesef su an.. ama cok tesekkur ediyorum en icten, dusunupte yolladigin icin deli annecim.
Yogun gecti bu hafta, Pinar'cim iki gozu iki cesme agladi hep en ufak seylere.. anne prenses cizemiyorum dedi agladi ... sen ciz dedi, begenmedi .. agladi... ben parka gitmek istiyorum, ama hava karardi dedik agladi... kimse beni sevmiyo dedi agladi.... durdu agladi... Enver ise daima kustu durdu .. ustunu degistirmekten cocuk hapsurur oldu , zirlar oldu , bense 3 aylik cocuga soylenir oldum, oldum da 15 saniye sonrasinda Pinara onun sucu yok bebegim, mide kapakcigi cok hassas , soylenmemim sebebi ona kizdigimdan deil , islak kalirsa daha cok hasta olabileceginden, derken buldum. Canim oglum buna ragmen bana daima gulucukler vermekten vazgecmedi :)
Yinede icim elvermiyor iste mimlerede ufak cevaplar vermeden,
  •  hayatta beni en heyecanlandiran, su an itibariyle cocuklarim; pinarin ( o yuzundeki ve sesindeki enerjiyi ve heyacani hissetseniz ) hergun yeni bir harfin nelerle basladigini bilerek eve gelmesi, enverin gunden gune ellerini kullanip oyuncaklarla oynamasi ve agzina goturmesi inanilmaz mutluluk ve heyecan veriyor.
  • Onlar sayesinde hayatimdan nefret kelimesini cikardim.. affetmenin ve unutmanin ne kadar kolay olabildigini gordum.
  • 2 yaz oncesi, gorunmez bir kaza sonucu kizimin kafasina dikis atilmasi gerekti ve onu tutarken nerdeyse bayiliyor olabilme ihtimali yuzunden, acil servisten baya sogumustum, ve o doktordanda :)
  • Muzik beni yatistiriyor, dinlendiriyor... o yuzden isterdimki muzige dair hayatimda bir iz olsundu..
  • Kendim olmaktan cok memnunum.
  • Kotu soz soyleyenindir, sozune cok inandigimdan kendimce zararsiz olduguna inandigim uyuz , essek gibi kelimeler kullanirim :)
  • Antalyayi ozledim, o guzel havasini, rahat sokaklarini, yemyesil portakal agaclarini, denizini....heleki o sabah kalktiginizda gunesin yuzunu denize yansirken gormek , denizin o masmavi piriltili halini toroslara dogru seyretmek...
  • Beni daraltan yada bunaltan seylerin en basinda cok konusan ve bos konusan insanlar gelirki, bunlara tahammulum yoktur. Bana gore insan, konusmadan once iki kere dusunmeli, ayni zamanda dinlemesinide bilmelidir.
  • Olmekten cok korkar oldum son yillarda ... zamansiz ayrilmaktan korkar oldum yavrularimdan..Allahim hic kimseye zamansiz olum vermesin.
Azicikta olsa ucundan dokunmak istedim, su anki ruh halimi guzellestirdi :)

Bu hafta ruh halimi sarsan baska birsey ise, sevgili bulasik makinamdi :) evet, yaklasik 1 hafta oncesi bozuldu birdenbire 11 yildan sonra :((( ahh benki yemek yapmaktan o kadar hoslanan kadin, bulasik yikamaktan o kadar uzak duran, elime gecen herseyi makinaya tikan. Bizde makinanin bozulmasi demek , heleki 11 yildan sonra cope atilmasi demek. Birkac gun halen sokta oldugumuzdan mecburen elimde yikadim herseyi, kuruladim, koydum yerine...ses cikarmadan... ama olucak gibi deil.. gunden gune sinirleniyorum bu yikama isine, sirf yikama olsa neyse alismisim mutfakta gormemeye bisey, kurulama kaldirma silme dezenfekte derken, sinir kat sayim yukseliyor her bulasik sonrasi ...elime deil ceneme vuruyor agrisi :)))
 online bakiyoruz , hangi makinayi alsak diye, umurumda deil aslinda yikasin yeter, son 11 senedir tek programla bu isi surduruyorum , bundan kotusu olamaz, yikasin kurulasin o kadar, neyse begeniyoruz bi tane , acaba gorsemiydik diyor yinede bizimki... gerekmez deyince tamam veririm siparisi yarin diyor, bolece yine 2 gun geciyor, derken aaaaaaaaaaaaa diye patladigim anlardan birinde, ve bulasiklar dururken, elim bulasik makinasini doldurmaya gidiyor otomatikmen ve iki saniye icinde hatirliyorum en iyi yardimcimin beni yari yolda biraktigini... uzgun ve bahtsiz, elim calistirma dugmesine gidiyor yinede nedense.. neden bozuldun durup dururken dercesine...... aman allahim oda ne birden calismazmi en sevdigim .. olurmu diyorum , calisirmi bu sekilde birdenbire.. ama calisiyor iste :)))) nasil seviniyorum, iki dakkada dolduruyorum ... yikiyor .. kurutuyor .... bende zevkle yerlestiriyorum :)))))
iste o gun daha bir sevgiyle baktim yardimcilarima... bulasik makinama , camasir makinama,  yiyecek robotlarima, caydanligima ve sukrettim, allah razi olsun dedim hepsini icad edenlerden.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...