KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Wednesday 17 November 2010

BAYRAM ...




































Bizim icin bayram bir kac telefon gorusmesinden ibaret olarak, gunluk kosusturmacayla devam etmekte.. Dun kendisine bayram oldugunu anlatmak istedim ama cocuk yasamayinca ...anlamiyor nede olsa.. sabah okula gitti, okuldan gelince guzel guzel giyindik :) ona daha onceden prenses ve kedili stickerlar almistim hediye olarak , onlara sevindi :) okuldan kalanki 5 saati guzel gecirmeye calistik evdede olsak .. resimler yapti, koltuk minderlerini assagi indirdi , ustunde zipladi, tiyatro oynatti bana prensesleriyle.. bizde enverle dinledik..gulduk... :) sonrasinda, yemek yedik, dus aldik kitap okuduk ve 8 gibide  uyuduk ... bir gunun ozetide bole cikti ..



pinar tiyatro oynatiyor :)




enver gulucukler atiyor ..







kucuk aslanim benim :~)

8 comments:

  1. envercik ne güzel gülmüş öyle, çoçuk kocaman ekranda görünce bizi gülemiyor tabi, bak annesine ne güzel gülücükler atmış :)Pınar'ın da tyatrosu çok güzel görünüyor ama biz bişey anlamadık tabiki :)) bir dahaki tiyaro oyunu türkçe olsunn :))bizde anlayalım çok öpüyoruz sizi...

    ReplyDelete
  2. :) pinarcik prenseslerini baloya yolluyordu , sonra onlara hediye cevirme oyunu oynatti biranda benim kameraya cektigimi gorunce, ve mutlu yasadilar bitti dedi ve bitirdi :))su aralar hikaye anlatmasina bayiliyor, bazi geceler yataga gitmeden once kitap okumak yerine hikaye anlatiyoruz birbirimize ama uydurma hikayeler, o prenses hikayelerini cok seviyor sonu mutlu biten genelde... sizde deneyin tavsiye ederim, mesela ben kendisine bu aksam bana icinde bir kopek kedi ve tavsan olan hikayeyi anlat diyom , o basliyor, ben bir cumle ekliyom sonra o biseyler ekliyor, sonra ben biraz yardimci oluyom , derken bakmisin hikaye bambaska bir yone gitmis :)))))) hayalgucu iste :)))) genis mi genis :)

    ReplyDelete
  3. Ben birşeyler yazmıştım ama kaybolmuş.. sağdaki Beyza bizim Beyza mı ? (ne demekse) Akrabalık var sanırım diilmi? Tevekkeli ondan iki kızın da pırıl pırıl gözleri, ışıl ışıl yüzleri ve sıcacık gülüşleri çok benzeşiyor..

    Sevgiler.

    ReplyDelete
  4. haha evet bizim Beyza :) abimin kizi:)iki kardesin kizlari bu sekerler, malesef ayri gayri buyuyorlar :((( ama yazlari tatillerde bile olsa bir araya gelip, boyle sarilip hasret gideriyorlar.... sicacik dusunceleriniz icin cok tesekkurler , bu arada pinarin tiyatrosu hakkinda yazdiklariniz kameraya yansiyanlar adli blogun altinda yer almis.

    ReplyDelete
  5. A pek yakın kuzenler, ne güzel.. yanyana olsalar kardeş gibi olurlar değil mi? Selim'in de kendinden 1 yaş büyük kuzeni var hemcinsi biz Petersburg'da iken çok üzülüyorduk, (üzülüyordu) ayrılar diye, şimdi aynı şehirdeyiz sözümona ama İstanbul öyle bir şehir ki gene çok az görüşüyorlar..

    Sevgiler

    ReplyDelete
  6. biz sanirim onlardan daha cok sevinirdik birlikte buyumelerine.. insallah bir gun.

    istabul ayri guzel, yasamasi ayri dert...ozellikle cocuklarla bir yere gitmek icin 3-5 kere dusunuyosun, sizlere kolay gelsin.

    ReplyDelete
  7. Özlem video eklemen çok daha zevkli olmuş ne güzel hatıra olacak dimi az bir karede olda. Bende Enver'in sesini duymuş oldum. Çok tatlılar güzel yeğenlerim.xxx

    ReplyDelete
  8. Halasi cok opuyoruz sizi xx sevgiler yolluyoruz.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...