KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Thursday 30 December 2010

BALERIN BEBEK VE BALERIN PINAR


Pinar'a christmasa iki ay kala, noel babanin sana ne getirmesini isteyeceksin demeye basladik  :) onceleri bir turlu karar veremedi... her gordugu seyi soylemeye basladiki buda bir gunu digerini tutmuyordu ... sonradan oyuncak dukkanlarinin birinde balerin bir bebek gordu ve o gorus, noel babanin bana balerin bebek getirmesini istiyorum dedi ve ona sadik kaldi.... kac kere sormama ragmen degistirmedi :))) pinarin baleye karsi ilgisinin farkindayim, hatta bu sene haftada bir saatligine onun yasitlarinin gittigi bir kurs almasini istemistim fakat limitleri dolu oldugu icin almamislardi .. bende bir daha bakamamistim... ama ne zaman aklina gelse Pinar kendi bildigince bale yapar :))) o yuzdendirki cok fazla bebeklerle hasir nesir olmasada bu bebegi cok istemisti ... gunlerce acaba noel baba istedigim hediyeyi bulabilecekmi diye de bana sormustu :)) o sabah actiginda cok mutlu oldu ... bende noel babanin hediyesinin yaninda kendisine supriz yaparak ona bale elbisesi almama dahada cok sevindi , son bir kac gun boyunca giydi durdu :)) hatta en yakin arkadaslarinin birinin ocakta balerin dogum gunu partisi yapacagini duyunca daha da sevindi.. Partiye butun kizlar balerin kiyafeti giyerek katilacaklar, ve balerin hocasi partide 2 saat boyunca onlara bale yaptirip eglendirecekmis :) bundan iyisi dusunulemezdi... bakalim neler olacak :)))




6 comments:

  1. Çok yakışmış çok.. Barbie'den çok barbie olmuş Pınar:)

    ReplyDelete
  2. aahhh, ısırıcam seni, bi beyzanın baakları bir pınarn bacakları, göstermeyin bana dişlerimi sıkmaktan diş etlerim acıyor pissler :)))ya nasıl tatlılar yaa, özlem ben var ya bunları severken ölüp gidicem ya ne kadar tatlılar, yok bizim çoçuklarımız çok güzel :)) elbisnize bayıldım,, pınarım bebekten daha güzelolmuş ÖZLEDİKKK YAA :((

    ReplyDelete
  3. Çocuklarınız çok güzeller maşallah.Allah şanslarını da güzel etsin.
    Mutlu yıllar diliyorum,sağlıkla,huzurla...
    Bize de bekleriz efenim.

    ReplyDelete
  4. Özlem'im bir de mutlu seneler canım.. öperim :)

    ReplyDelete
  5. filizcim :) bizde ozledik cok , insallah baharda gorusucez.

    Yaruze hanim, cok saolun, sevgiler, mutlu yillar xx

    Annecim mutlu yillar, bizde opuyoruz xxxxx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...