KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Monday 15 November 2010

KAMERAYA YANSIYANLAR..


Pinar inanilmaz guzel bilgisayar kullaniyor, evdeki laptopu kendi aciyor, passwordu giriyor, interneti aciyor istedigi sayfaya varana dek ... simdilerde ona, kendisinin ve kardesinin blogunu da ogrettim, girip resimlere bakiyor, baliklarina yem veriyor, en sevdigi oyunlarin sitesine direk girip, istedigi muzikleri dinliyor.. okumaya basladiginda ne olacak bilemiyorum simdiden :)))))

Bazen laptopun camera kismina giriyor, ve pozlar veriyor , yaklasik bunlardan 100 tane kadar var :)))) ben iclerinden bazilarini sectim, cok hoslar ... alem bu cocuklar ...













2 comments:

  1. Tiyatroya bayıldım ama yalnız Pınar'cık perişan olmuş:) bir yandan perdeyi zaptetmeye uğraşıp, bir yandn da bebeğini oynatmaya çabalarken..

    ReplyDelete
  2. :))) hahah evet aslinda durum onu gosteriyor ama cok eglendi takii benim onu kameraya aldigimi anlayincaya kadar..sonrasinda apar topar bitirdi :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...