KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Saturday 20 November 2010

UYUYAN GUZEL


Havalarin erken kararmasi ile birlikte, duzenimiz bayaa bir altust olmus durumda .. Pinar'in okuldan cikip eve gelmesi, derken ustunu degistirmesi ve pencereden disari bakip, anne; neden hava cok cabuk karariyor artik demesiyle hergunumuzun ikinci karanlik yarisi basliyor... bu abartisiz son bir aydir hergun yasaniyor, bazen bir cumlelik aciklamayla durumu kabullensede, bazen uzatiyorda uzatiyor... anne simdi gunes nerede ? anne gunes gitsede dukkanlar hala acik dimi?, anne neden karanlik ?
 sence neden pinarcim :)
cunku gunes gitti ,
evet dogru ,
peki gunes bize ne verir,
isik ve isi anne
bu sefer icimden tabii, peki ya evladim neden hergun ayni sorulari hic usanmadan soruyosun :) demiyor deilim.
Gecen gun okuldan geldi, bakti hava kararmis yine,
anne yatma vakti geldimi ,
hayir kizim daha henuz 6,
ama ben cok yorgunum , havada karardi ...
ama dedim ya daha yatmana var...
ok dedi ..
gel seninle prenses taci yapalim dedim , ve yaptik ,
takti olmadi dedi, gidip prenses elbisemide giymem gerek ve gitti giydi...
neyse biraz oynadi falan , bende aksam yemegi icin salata yapmaya girmistim mutfaga , ciktigimda onu uyuya kalmis buldum :) sanirim okulda fazla yorulmustu o gun .. dayanamadi ve 7 de uyudu prensesim o gece. Iyi geceler canim, tatli ruyalar , kovalasin seni kucuk tavsanlar :)





































ahhhh kiyamam sana xxxxx




































hem gulmus hem uzulmustum bu halde uykuya dalisina ...

3 comments:

  1. O duyguyu biliyorum özlem akşam yemeğini yemeden uyudu diye üzülürüm bende diğer taraftanda ağzı açık kalmış kendinden geçmiş haline gülerim xxx

    ReplyDelete
  2. ayyyy, kıyamam hiç yaa valla benim başıma pek gelmedi bunun gibi şeyler bir kez uyuya kalmıştı bende uyandırıp yedirmiştim yemeğini :)) sonra uyumaya devam etti :) valla ben öyle aç uyumasına dayanamam, okanda bir sürü bağırmıştı çoçuğu uykudan uyandırıp yediriyorsun diye ama çoçuk açıkmış uyanınca yemeğini yedi hemen uyudu :)) ben pınarı altınolukta görmüştüm tv izlerken oturduğu yerde uykuya dalmıştı, şimdi gözümün önüne geldi çok tatlı oluyor çokk :)))

    ReplyDelete
  3. :) benim cadi yemek yemeden uyumaz :) oglen yemegini okulda 12 gibi yaptiklari icin, karni acikiyor , bende 6'yi gecirmeden veriyorum.. bu duzenede bayaa alisti, her ne kadar birlikte yemege oturmak istesekte, bu sefer devamli yemek icin kucuk seyler soruyor, buda aksam yemeginin yarisinda doymasina sebeb oluyor. O yuzden kucaklayip yataga goturmustuk :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...