KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Sunday 7 November 2010

PINAR EL BECERISINI GELISTIRIYOR..

Pinar'cim bir gun okuldan geldi ve anne ben lollipop yapicam dedi, ve odasina gidip hemen bir beyaz kagit buldu, guzel bir yuvarlak cizdi, ve iclerini boyamaya basladi... daha sonra yanima gelerek bana makas lazim dedi ve verdim, kendi basina benden hic yardim almadan yuvarlaklari kesti. Sonra bana bir tane pipet ve seleteyp lazim dedi ve bulduk yuvarlaklari masanin ustune koydu , arkalarinada pipetleri ortaladi ve benden aldigi bantlari yapistirdi... bir bana birde arkadasima yaptim dedi :) sonra mutfak kagidindan vazo yapti.

Bir baska gun, ben bahcede camasir asarken, oda yanimda oynuyordu , ben camasiri bitirip iceri girdim, o birazdan ellerinde bir suru dalla birlikte iceri girdi .. ne yapacaksin bunlarla dedigimde sonbahar agaclari yapicam dedi, ve dallari yapistiriiciyi  ve bahceden topladigi henuz sararmamis yesil yapraklari alarak masa basina oturdu ve bir agac yapti :)
Bazen aklina cok guzel seyler geliyor :))) ve bunlari yapiyor. Benim akilli kizim ,seninle gurur duyuyorum, ve seni cok seviyorum.






 


1 comment:

  1. Bayıldım bayıldım, ne kadar güzel şeyler yapmış bu prenses:)ellerine sağlık xxx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...