KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Monday 28 March 2011

BEBIS PINAR'I HATIRLADIM :)


Pinarin bebis resimleri gecti elime gecen gun, canim kizim nede tatli imis, insan ne cabuk unutuyor.. insanin resimleri koklayasi geliyor :) 1 aylik burda

3 aya kadar bu sepette yatti uyudu :) ne guzel uyurdu gunduzleri :) burdada 1 aylik

banyo sonrasi sanirim, 1-2 aylik burdada :)



annesinin minnosu 2 aylik sadece burdada ...
guzel kizim, sadece 2-3 aylik sanirim..
bebisim guzelim henuz 3 aylik sanirim

babisiyle 5 aylik sanirim ..

olsa olsa en fazla yine 5-6 aylik
oyuncaklari ve destek yastiklariyla 7-8 aylik olmali
annesi ile parkta aylardan mayis yada haziran olmali
yerlerde cekildigine gore 9 aylik ve ustu olmali :) cok sekermis :)

burda 7-8 aylik olmali , henuz yerlerde deil :)

sanirim burda 9-10 aylik
Sevgili Beyza ve Pinar bir koltukta iki karpuzumuz :)

Beyza 17 aylik pinar ise 7 burda, ikisinide yanyana oturtmak , ve sallanmamalarini saglamak cok zor oldu :)
ikisinede poz verdirmek hic kolay olmadi :)
Beyza yurudugu icin uzun sureli oturtmak mumkun olmuyordu :)
burda 1. yas gunu
15 aylik civarinda





5 comments:

  1. Dijitaller çıktı albüm zevkimiz kalmadı değil mi? Çok severim dönüp dönüp eski resimlere bakmayı. Pınar bebekken de çok güzelmiş şimdi de öyle. Kızlar da başka oluyor kıyafetler filan çok cici.
    Annemin buzdolabında idanın 3 aylık resmi var ona baktım ve ardından eve gelince eski resimlere baktım:)
    Zaman çok hızlı geçiyor.
    Öpüyorum sizi.

    ReplyDelete
  2. pınar'ın bebekliği de çok tatlıymış...maşallah ona...geriye dönük resimlere bakmak benim de çok hoşuma gidiyor...anne kız resimleriniz de çok güzel...

    ReplyDelete
  3. Özlem o beyzanın fotoğrafları ne öyle :))) dobişim benim yavrum yarım dünya :)) aman çok şişmandı ya :)) benim kızım sütten çok kilo alıyor, geçen günlerde bir hafta boyunca hergün bir bardak süt içirdim, hemen kilo aldı özlem, benim kızıma yaramıyor süt :) şimdi beyzanın aklı erse sana kaldır hala o resimlerimi derdi :) aman çok çirkin ya bir daha hiç öyle kilo almaz inşallah :))

    ReplyDelete
  4. Ebrucum, zaman su misali dedikleri gibi.. keske herbirseyi hatirlasak :( optuk x

    annelilim thank you x

    bahriyecim cok saol x

    filizcim, beyzanin bu halleri cok seker, bence ilerde baktigi zaman bayilacak , saclar gozler o yuz, heleki bacaklar :) bence hepsi superrr xxx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...