KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Tuesday 26 October 2010

SONBAHAR VE PARKLAR

Yazi gectik, sonbahar geldi yine ... cocuklar icin bisey farketmiyor , hergun yine parka gitmek istiyorlar, hos bende cok seviyorum parklari, insan temiz hava aliyor , sakinliyor , stress atiyor. Pinar oynuyor , hep beraber yuruyus yapiyoruz, yapraklarla , agaclardan dusen yabani kestaneleri topluyor , bol bol sincapla yaris yapiyor , her ne kadar biz sessiz ol urkutme desekte , o dayanamayip onlara dogru kosuyor :)))







3 comments:

  1. Özlemcim sizin parklarda çok güzel, gidilmez mi hiç insanın içi açılır, bizimkiler öyle mi sen biliyorsun kutu kadar yerler apatmanların arasına sıkıştırıyorlar, bahara kadar değerlendirin vaktinizi :)) sonra antalya parkları :)

    ReplyDelete
  2. özlemcim ben bu balıklara o kadar uğraştım renkli kod alamadım sen almışsın nasıl yaptın?

    ReplyDelete
  3. guzelim balik sayfasi ciktiginda, hadi balik yerine baliklari beslemeden gitmeyin dedigin sayfanin altinda balik renleri ( fish colour ) balik sayisi ( number of fish ) gibi secenekler var, vede akvaryum rengi 9 clour of backround ) sanirim, ordan hepsini degistirip kaydediyosun ( save ) yapman sart ok. cok guzeller.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...