KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Friday 22 October 2010

MERHABALAR

Hep cocuklarim icin gunluk tutmak istemistim.. ama bir turlu yapamadim ...Filizcim buna vesile oldugun icin sana binlerce tesekkurler. zaman zaman paylasmak hem guzel olacak hemde arkada bisey birakmak cok guzel , cunku resimler herseyi anlatmiyor,. ve zaman cok cabuk geciyor .. Canim kizim ve oglum buyuyor...

YURUMESINI OGRENIYORUM..





1-2 yas arasi ....


















kaymayi cok seviyoruz



yerim sizi minicikler ..

ORDEKLERI BESLIYOZ






prensesss



kardesimde oldu

6 comments:

  1. Özlemcim, blogunuz hayırlı olsun. Bayıldım, çok güzel olmuş, renkler fotoğraflar gerçek harika çok sade tonlar hiç göz yormuyor, söylenicek bişey yok blog da sizlerde perfect .) ben en sıkı takipciniz olucam hepinizi çok öpüyoruz xxx

    ReplyDelete
  2. cok saol canim, senin sayende oldu. Bizde yakin takipcininiz, bu arada yeni farkettim , beyza iyilestimi tamamen ? buyuk gecmis olsun, sevgiler xxxxx

    ReplyDelete
  3. sorma özlemcim, boğaz enfeksiyonu dedi doktor antibiyotik, öksürük şurubu, balgam ilacı hepsini bitirdik. Doktor enfeksiyon iyileşiş hiç bir şey kalmamış dedi, ama beyzayı bir görsen sanki karda yatmış köh köh öksürüyor sanki içi sökülücek doktor alerjiden kaynaklanıyor dedi,kullandığımız alerji ilaçlarına devam ediyoruz. Bu hafta çapaya gidicez orda tekrar bir tahlil yaptırıp son durumuna bakıcaz inş. Annem söyledi envercik konaklanmış :) canım benim özlemcim bebe yağı veya saf zeytinyağı ile masaj yap, bebek fırçaları var konak için sıksık fırçala hemen iyileşiyor, hepinizi öpüyorum xxx

    ReplyDelete
  4. buyuk gecmis olsun canim, insallah biseyi kalmaz en yakin zamanda ve tahliller temiz cikar. Aksam bebe yagiyla masaj yapip taradim, bayaa gitti.. biraz daha var.. yuzunu kaslarini bile sarmisti cocugun.. neyseki gitti fakat halen cildi pitir pitir kirmizi.. alninda kollarinda ve yanaklarinda var ,, kuruluktan mi oluyor bilemiyorum, bebek yagi suruyorum devamli. Insallah gecer yakinda.
    opuyorum sizlerixx

    ReplyDelete
  5. ya Özlem nasıl güzeller bayıldım bu hallerine:)xxx

    ReplyDelete
  6. :) saol halacim, buyuyorlar bucurukler xxxx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...