KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Saturday 30 October 2010

PINISKO :)




































Pinisko bizim pinar'a babasiyla verdigimiz isimlerden bir digeri :) bu Enver'ede Enverisko olarak geciyor Pinar da alisti bazen bana mamisko yada ozlemisko demeye kadar gidiyor :)
Pinisko bu hafta tatildi, ve bende bir kac gun hasta oldugum icin cani sikildi ve yapmadigi butun yaramazligi yapmak icin yaristi :)) aslinda guluyorum ama beni cok uzdu ve hic dinlemedi  :(( biraz ilgisizlikten, biraz can sikintisindan ve birazda inatciligindan dolayi beni cildirtti, kardesini butun gun boyunca uyutmadi, ayni odada duduk otturdu durdu .. tv ve bilgisayar acilmayacak dedigimde gitti acti, odana git dedigimde , karsi cikti , bana bagirdi cagirdi durdu, ev odevlerini tam olarak yapmadi, sikildi.... babasi hadi sunu yapalim dediginde hayir ben evde kalacam dedi durdu. Hic bir sey yapmadik deil aslinda, dogum gunune katildi bir gun, broomfield denilen kendisinin cok sevdigi parka gittik baska bir gun , 2 gun enfield parkta arkadaslariyla oynadi, baska bir gun kapali alanda 2 saatligine bir arkadasiyla bu tirmanilan yumusak kaydirakli oyun yerine gittik, bir gun iki okul arkadasini davet ettik evde oynamalari icin ama malesef hasta olduklari icin gelemediler, 2 gun bizim semtte dolasip mcdonaldsa gidip , dora'nin maceralarini iceren 2 dvd aldik, cok sevindik. Uyuyan guzeli aldik baska bir gun, her gece artik onunla yatiyor :)
Anliyacaginiz bunlarin arasinda yinede beni cildirtmayi basardi, ama buna en cok benim hasta olmam sebeb oldu sanirim , biraz ilgisiz kaldi, bende malesef bogazlarim, kulaklarim ve bas agrimdan 2 gun kendime gelemedim :( yinede bu gunlere dair bazen Pinar prenses oldu , bazense sef olup beni guldurdu butun gun, bana mistik pizza yapip durdu , butun gun kostumu ustunden cikarmadi , takiii yatana kadar, eee artik cikar dememe ragmen ...bugunde tatli cadi oldu, cadilar bayraminda... ama kapiya gelen cocuklardan korktu , cocuklar bize seker verin yada size buyu yapariz derler , bizde seker verir yollariz, ama bizimki gercekten bazi maskelerden korktugu icin bir daha kapiya bakmadi :)))) cocuklar bir alem , bizim PINISKO ise tam bir dunya...











1 comment:

  1. allahım ben bu kızı yerimmm :)) ya çok tatlı bişey bu annesi, sen şikayet etmişsin ben okurken güldüm valla, ama senin yerindede olmak istemezdim :)) bu arada kendi odasında hiç fotoğrafı yoktu bunlar ilk olmuş çok güzelmiş odası filiz yengesi bayıldı. xxx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...