KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Saturday 30 October 2010

ENVER HAKAN'im BUYUYOR..


















Canim oglum gunden gune degiserek buyuyor, annesinin gozunde bocek melek bebek o... az once banyosunu yapti, sacina masaj yaptik babasiyla ..sutunu icti, ve simdi misil misil uyuyor.. gece uykulari harika , cogu zaman saat 3.30'a dogru kalkiyor , sutunu iciyor ve 4 te tekrar uyuyor takii sabah 7'ye kadar. Benim prensim iste bole uslu bir cocuk, babasinin kucaginda gezmeye bayiliyor, etrafini cok guzel suzuyor, laf attikca gulucukler atiyor, cok guzel cizgi film izliyor, hic olmassa bende is yapiyorum bu sayede :) Annesinin agularina agu diye cevap veriyor, disari cikmaya bayiliyor. Pinisko onu cok seviyor. Artik oyuncaklarinida yavas yavas paylasiyor. Enverisko da yeni yeni ellerini kesfediyor ya onlari havaya dikip izliyor, ya agzina goturuyor , yada oyuncaklari tutuyor, onlarla oynamaya calisiyor :) muzikli oyuncaklara daha cok ilgi duyuyor, ablasina kitap okurken oda resimleri teker teker takip ediyor ve dinliyor, ve bundan da simdiden cok hoslaniyor ... 2 aylik 20 gunluk henuz ama tam bir dunya... cok guzel... seni cok seviyoruz Enver Hakan.



















4 comments:

  1. maşallah sana, özlem sanki çok çabuk büyüyor enver, ne kadar değişti siması ama yine ali ye benziyor :) çok tatlı, çok yakışıklı olucak çok can yakıcak küçük prens.Özlemcim mama vermeye mi başladın ?

    ReplyDelete
  2. saol yengesi, umarim yakindada yakindan gorursunuz. Sizleri cok ozledik. Filizcim halen anne sutune devam ediyorum, biberonu hic agzina almiyor, bazen disardayken kucuk te olsa hazir sutlerden vereyim diyom ama dedigim gibi biberonu almiyor :) optum.

    ReplyDelete
  3. Özlem daha öncede yorum yazdım ama yayınlayamadım galiba. Enver i görünce şok oldum resimlerdemi bu kadar büyük görünüyo yoksa gerçektende göründüğü gibimi maşallah süphanallah...

    ReplyDelete
  4. :))) halacim masallasi var diyebilirim, gorenlerde oldugundan buyuk gosteriyor diyorlar :) ele avuca guzel geliyor :)sevgiler xx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...