KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Saturday 30 October 2010

Babasi ve KIZI & Babasi ve OGLU















Bilmem icimden geldi ve babalariyla onlari goruntulemek istedim.
Babamiz bizim en buyuk yardimcimiz evde, ne dersek yapar , nereye istesek goturur saolsun.. Evde Pinar'la bazen ters dusselerde hemen unuturlar ve 5 dakka sonra sarmas dolas olurlar. Baba kiz supermarkete giderler, alisveris merkezine, tiyatroya.... bahcede tohum ekip, bicerler , bahceyi sularlar.. bu yaz bir suru tohum ekip domatesler kabaklar yedik sayelerinde. Sonra bahcenin bir ucundan obur ucuna yaris yaparlar, futbol oynarlar :) fakat kazanan hep kizim olmak iser, olamadigi zaman iste o zaman kiyamet kopar, babasina saldirir , bir yerini cizer, senin arkadasim deilim artik der , der de derrrrr :))) Evde ne istese yardimci olur, okul derslerini yaptirir, kahvaltisini hazirlar, mc donald'sa goturur.. ona muffin alir ve meyva suyu alir cafeye otururlar... cok guzel zaman gecirirler hep. Babacim tuvalete gitmem gerek dese goturur, banyoda onun baloncuk yapmasini seyreder, kitaplar okur, yataga gitmeden once onu mutlaka guldurur, odasina gelerek iyi geceler demeden yatirmaz , daha neler neler....... BABACIM SENI COK SEVIYORUM xxxx

Enver ve babasi inanilmaz yakin.... bilmiyorum nedendir , anneler nasil kizlari severse babalarda ogullariyla oyle yakinlar. Enver babasinin daima kucaginda evde volta atiyorlar, onu gunde kac kere opuyor bilmiyorum, kulaklarini isiriyor :)) gorunce babasina gulucukler atiyor :) Disari ciktigimizda onu kucagina aldirip gezdiriyor, benim oglum diyip gurulaniyor .. Gece aglasa kalkip bakiyor, gazini cok iyi cikariyor.. :) inanilmaz SEVIYOR xxxxxx







baba ogul cok sevimliler
cok seker bunlar xxxx








4 comments:

  1. amannn nasıl kıskandım nasıl anlatamam, ya bizim babamızda ne eksik anlamıyorum, ay şu anlattıklarından birini yapsa kafamı kırıcam, beyzam 5 yaşını bitirdi 5 kez parka gitmemişlerdir :)) kime çekmiş senin bu abin özlemcim ya :( Enver'de pınar'da banalarının kucağında çok mutlu görünüyorlar, hepsi harika kareler olmuş xxx

    ReplyDelete
  2. valla bende bilmiyom, sende onu yerinden kaldiramadiysan, kimsede kaldirabilecegine zaten ben inanmiyom . :) xxxx

    ReplyDelete
  3. Ay ÖZlem'cim ne kadar büyümüş görünüyo oğluşun maaşallah. Resimler harika, haydi bakalım iki çocuk annesi kolay gelsin canım öpüyorum.xxx

    ReplyDelete
  4. :))))) kolay deilmis acikcasi.... birini pispisle oburkune cevap ver derken beyin kalmiyor insanda :)))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...