KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Sunday 9 January 2011

YUZUNUZDEN GULUCUKLER EKSIK OLMASIN ...




Sevgili Ebru'cum yuzleri ve gonulleri gulumseten bir odul yollamis bizlere .. bizde cok sevinerek ve gulumseyerek kabul ediyoruz.
Simdi bende 10 kisiyi gulumsetmek istiyorum xxxxxxxxx
  1. cok sevdigim Beyza'cim ve filizcigime gonderiyorum yaraticiliklarina hayranim onlarin ...
  2. su aralar kendini cok yalniz hisseden, ve hirpalayan ...hepimizin cok sevdigi deli annemize gondermek istiyorum belki birazcik olsun onu gulumsetebiliriz.
  3. Sevgili Sibel Halam'a gondermek istiyorum, O guzel Kaan'in ve Elvanin annesi , onun su siralar en buyuk destege ihtiyaci var cunku hem evini hemde is hayatini goguslemeye calisiyor.
  4. Sevgili Merve'ye ve annesine gondermek istiyorum, kizi icin inanilmaz guzel seyler gerceklestiriyor.
  5. Mandalina cikmazinin sahibi Yildiz hanima gonderiyorum, o cok guzel yemekler yaptigi gibi , etkinlikleri el becerileri gorulmeye deger.
  6. Aydan atlayan bir kedim var , yazilarini cok icten buldugum , ve cok zevk aldigim icten bir kisilik ...
  7. Oznur ve guzel gozlu atasina yolluyorum , cunku onlar anne oglu cok seker.
  8. Bahriye ve seker Kerem'ine yolluyorum, okumaktan zevk aliyorum, ne guzel buyuyorlar.
  9. yaklasik iki aydir sessizce takip ettigim, Karoshi: Kagit kaleme karsi 'ya yolluyorum, kendisiyle ferrariyle tanisip 2 centle hayran kaldigim ... o gunden sonra kacirmadigim baska bir guzellik...
  10. ve son olarak; tabiiki Nehir Ida'nin annesi guzel Ebru'ma yolluyorum, cok zarif cok ince sasirtacak kadar da marifetli :)
sevgiler ...

4 comments:

  1. canımm benim ödülün için kutluyororum :)

    ReplyDelete
  2. Teşekkür ederim canım:))Vallahi annem gibi demişsin bir şey yapıp götürünce ilk tepkisi şaşırmak olur:)) Hele tanısan bizzat beni gözlüklü siyah ciddi kıyafetler içerisinde saçlar topuzlu işe giden birinden kalburabastı yapan birine nasıl dönüşüyorum:))

    ReplyDelete
  3. aynen ole gorunuse aldanmamak gerekir :) heleki o paskalyalar falan muthisti .. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...