KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Friday 14 January 2011

HASTAYIZ AMA MICKEY MOUSE MUFFIN YAPIYOZ


Pinarcim yaklasik 1 haftadir hasta malesef.. yuksek atesle geciriyor gunleri ... gecen Pazar basladi.. gunu koltukta gecirdi yavrucugum :( insan yavrusunun atesten o kirmizi yanaklarini ve dudaklarini gorunce cok caresiz hissediyor kendisini.. anne usuyorum diyor  habire .. ustumu ort.. iste o an ne kadar battaniye varsa sarip sarmalamak istiyor, o ic titremesi karsisinda .. ama gel gor ki bu durum hic iyi gelmiyecegi gibi, cok daha tehlike yaratabiliyor. O yuzden bende titremelerine karsi onu soyuyorum, gozyaslari ardi ardina dusuyor ... ilik dus aldiriyorum ve ustune ince bir carsaf atiyorum sadece ... ilacim etkisi kendini gosterdikce titremesi duruyor ve o guzel yesil gozleri aralaniyor..
Bu hafta sadece sali gunu okula girmekte israr etti pinarcim, cunku sinifca itfayiye istasyonunu ziyarete gideceklerdi .. bende bu yuzden kendisini kiramadim, ogretmenlerine durumunu ifade ettim ve ogle yemeginden once ilac vermeleri gerektigini soledim fakat doktor raporsuz bu ilaci veremeyeceklerini solediklerinde sok oldum, cunku bu ilac 2+ aylik bebeklere bile verilen CALPOL 'den baska bisey deildi ..ve kaldiki bu ilaci recetesiz supermarketten alabildiginiz gibi her hangi bir benzin istasyonundan dahi alabiliyorsunuz .. hem ustelik en ufak bir ateste doktora kosacak olmamizda mumkun deil.... yani anliyacaginiz ne kadar zararsiz bir ilacta olsa kimse sorumluluk kabul etmek istemedi ... tabii pinarinda okul cikisi atesi yine 39'u bulmustu :( neyseki o gunku itfaiye gezisi cok guzel gecmisti, itfaiye arabasina binmis, ozel sapkalari takmis, ve itfaiye hortumundan sular fiskirtmisti :) itfaiye sirenini calmislar ve yangin sirasinda ne yapmalari gerektigini anlatmislardi :) hatta itfaiyeci simonla resimler cektirmis , onun itfaiyeci cubuklarindan assagi nasil hizli indigini goruntulemislerdi :)  hasta olmasina ragmen, gozlerinden ne kadar guzel zaman gecirdigi belliydi :) Resimlere okulun bilgisayarinda bakmislar ve yeniden o anlari yasamislardi, gonul isterdiki bizde o guzel anlara resimlerden katilabilseydik :)
Fakat Pinarcim o gunden sonra okula gitmedi, cunku ates durmadan kendini tekrarladi ve bende duzelinceye kadar en iyisinin dinlenmesi olduguna karar verdim.. okulunu cok sevdigi icin zaman zaman uzuldu.. boya yapti, oyuncaklariyla oynadi, tv seyretti , anne kek yapalim dedi ve yaptik kalkar kalkmaz bir sabah :)

Bugun daha iyiceydi, yarin sabahki durumuna gore, son gunde olsa okuluna gitmeyi 4 gozle bekliyor :)





suslemeye hazir olduklari halde , bu kismi bir hayli geciktirdigimiz icin suslerken cekmeyi unutmusuz :))) yoksa kizim onlari teker teker pembe seker boyasiyla susledi ve ustlerine rengarenk sekerler ve mickey mouse resimleri yerlestirmisti :)sonrasinda ise yaptigi muffinlerin bir tanesini isirdi ve birakti... yapmaya merakli yemeye deil....

13 comments:

  1. canım benim, beyzamda pınarın ilk fotoğrafındaki gibi kısık kısık bakıyor hasta olunca :( hiç yakışmıyor htalık bu meleklere, hele o ateşde üşüyorum dedikleri zaman bizim açmamız tam bir işkence :( itfaye istasyonunu görme merak beyza'da da var epeydir, özellikle sokakta çıkan yangından sonra daha da çok istedi, allahtan itfaye bize çok yakın yürüyerek gidiliyor babayı ikna ederse belki bir gün fıstığımda gider :) beyzada yaptığı muffinlerde aynen bir ısırık alıp bırakmıştı :)))) beyza kremayı pek sevmiyor sade olsaydı yerdi, keki çok seviyor, öpüyorum hepinizi....

    ReplyDelete
  2. of ya kıyamam onlara...çok geçmiş olsun...niye bünyeleri bu kadar zayıf bu çocukların...sırf bu yüzden bir an önce büyümesini istiyorum kerem'in...o kadar çok korkar oldumki hastalıktan :(

    ReplyDelete
  3. Tatlı Pınar'a çok geçmiş olsun...Kek yapmayı hepsi seviyor galiba. Benim kızda "kek yapalım mı nedersin" der durur.

    ReplyDelete
  4. Geçmiş olsun Özlem'im.. inşaallah tez zamanda sağlığına kavuşur Pınar'ım.. baygın baygın bakıyor yavrum nasıl.. o haliyle hamaratlığı da elden bırakmıyor.. öperim çok çok

    ReplyDelete
  5. Filizcim, sizede cok cok gecmis olsun, itfaiye istasyonuna ziyareti mutlaka yapsinlar .. cok eglenceli gecmis :) hatta ogretmenine onerebilirsin, onlarda en yakindakiyle irtibat kurup belkide bu bulusmayi hazirlayabilirler.. toplam yarim saatlik bir sey zaten :) operim

    Bahriyecim cok saol canim, sizede gecmis olsun, gecen keremi koltukta uyurken gormustum yorgunluktan, uzuldum.. gecmis olsun yazamamistim, bizim kucuk yuzunden :) opuyorum.

    annelilim cok saol. hergun kek yapsalar bikmazlar heralde :) bir yumurta kirislari var, evlere senlik :))) bizimki birde ellerine bisey bulasmasindan hic hoslanmaz , ben o yuzden inadina kirdiriyorum :)))) optum

    ReplyDelete
  6. saol annecim, bu sabah daha iyiydi , o yuzden simdi okulda ..:) hastada olsalar illaki biseyle ugrasacaklar :) opuyorum,

    ReplyDelete
  7. Geçmiş olsun Özlemciğim el becerisi epey iyi pınarın maşallah. Bir an önce toparlasın aylarca kilo alsınlar toparlansınlar diye uğraşıyoruz bir hastalıkta renkleri soluyor çiçek gibi.

    ReplyDelete
  8. çok geçmiş olsun...bloğunuzu 4,5 yaşındaki oğlum yanımızda mayışmış vaziyette çizgi film seyrederken 6 yaşındaki kızımla beraber okuduk...biz de kızımla o muffinlerden yaparız sık sık..fotoğrafları görünce benim size, kızımın da kızınıza içi ısındı birden...

    sevgilerimle

    bu arada yıllar yıllar önce ben de Brighton'da yaşamıştım..komşu olacakmışız neredeyse...

    ReplyDelete
  9. saol ebrucum, bugun cok daha iyi, opuyorum.

    Neselihaller merhaba :) ne guzel siz cocuklarinizla atlatmissiniz ilk zor devreyi :) gerci her devre eminim bir baska olacak :)

    bizde burdan sikildik artik :) insallah herkese turkiyede komsu olacaz :)sevgiler

    ReplyDelete
  10. Gecmis olsun. Cok seker bir kiziniz var.

    ReplyDelete
  11. sizinkinide allah bagislasin , opuyorum xx

    ReplyDelete
  12. Merhaba,

    Benim kız da Pınar gibi soluk bakıyor bu aralar.
    Size geçmiş zaten. Bizden de geçer gider inşallah.

    Daha sonra yine gelecek olan anne Çiğdem

    ReplyDelete
  13. cigdem annem, biz atlatlik , biraz uzun suruyor, cocuklari hirpaliyor ama gecti gitti sonunda ... insallah sizdende en yakin zamanda gider, sevgiler x

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...