KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Monday 31 January 2011

PINAR DISCO'DA :)


Yaklasik 1 haftadir, Pinar'in agzindan disco lafi dusmuyor, daha 4 yasinda ... anne cuma gunu okul discosu var, gitmek istiyorum, Pinar hic bir zaman gidebilirmiyim demez zaten, ya gitmek istiyorum der, yada istemiyorum :) gitmek istiyorsa anne napar eder ya goturur, yada gotutturur onu :))) neyse tamam kizim gideriz dedim, nede olsa dans etmeyi cok seviyor pinar, nerde bir muzik duysa, vucudu kivriliveriyor hemen, bu kivrilmalar bazen cok komik olup, beni cok gulduruyor, hemde icten ice mutlu ediyor ....bu okul organizasyonuna  goturmek aslinda dans etmesinden cok, sosyallesmesini saglamak bir derecede, ilerki yillarda sikilgan , cekingen, utangac bir cocuk olmasini engellemek ... giriskenligini katilimciligini saglayabilmek ... nitekim de babasiyla gittigi bu gecede, cok eglenmis olarak dondu... anne kiz birlikte gitmeyi tasarlamis olsakta bu ilk discoya, envercigimin henuz memeye bagimli olmasi nedeniyle, baba kiz gittiler, bol bol dans edip donduler :)




eve geldiginde bana butun geceyi anlatti ...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...