KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Tuesday 24 January 2012

SEVGILI BABAMIZIN DOGUM GUNU ...

Sevgili esimin ve babamizin dogum gunuydu dun, hep birlikte kutladik, nice uzun mutlu yillar diledik. Esimin disarda oldugunda, guzel bir sofra hazirladik, muzikli mumlarla guzel bir kek getirdik masaya , ve kimbilir kac kere yaktik mumlari bilmiyorum , kim bilir kac kere ufledik ... sonunda guzel bir dogum gunu sarkisi esliginde babasiyla birlikte uflemeyi basardilar ve keki kestik :) resim cektirmek ise Enver'le birlikte baska bir seruvendi tabii, masadaki herseye el atmasini seven oglum kameraya poz vermek yerine keki de assagi cemektende geri kalmadi , cigliklar icinde zor kurtardik :))) hos bir dogum gunu partimiz daha boyle macerali gecti diyebilirim.....
Sevgili askim, nice mutlu yillar , SENI COK AMA COK SEVIYORUZ. xxxxxxx







4 comments:

  1. AAAAaaaa, ali'yi de sakallı gördük :)) nasıl olmuş :)
    Bizde kutluyoruz, mutlu, sağlıklı uzun ömürler diliyorum iyki doğdun ali eniştee :))

    ReplyDelete
  2. filizcim cok saol., enisteniz bu siralar oyle takiliyor :) bu arada sana yine mesaj atamiyorum :(((((

    ReplyDelete
  3. Özlemcim babanıza mutlu yıllar.
    Çok güzel bir ailesiniz.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...