KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Sunday 22 January 2012

PINAR EN IYI ASCI ...



Yeni yila girdigimizden bu gune kadar hayat yogun bir sekilde geciyor bizim icin .. ayin 3'u itibariyla Pinar yeniden okula basladi uzun bir aradan sonra .. sonrasinda bale dersleri , ozel show hazirliklari .. diger yandan once Seda teyzemizin dogum gunu partisi vardi, ve cok guzel gecti ..  okul sonrasi arkadaslarimizla biziim evde toplantimiz .. 3 cicek bir bocek harika bir 2 saat gecirdiler .. bazen kendime cok kiziyorum bu guzel anlarin fotograflarini , oyle yada boyle kacirdigim icin.. aslinda istekleri bitmedigi icin cogu zaman bende firsat bulamiyorum .. yine ayin ortalarina dogru arkadasi Sude'nin dogum gunu partisi,  cok guzel anlardan bir tanesiydi .. yine ben kamerami almis fakat elime baska bir kameranin tutusturulmasi sebebiyle resimlerden mahrum kalmistim, insallah yakinda alacagim ve goruntulu yazacagim bu guzel gunleri...  Babasiyla gidilen yeni yilin ilk filmi RIO ( supermis bayilmislar baba kiz ) ve parklar unutulmaz zamanlar icinde... yani anliyacaginiz Pinar'im yeni yila yeniden, super enerji ve bitmek bilmeyen biseyler yapmak tutkusuyla girdi .. ve devam etmekte .. iste bu gune de denk dusen muffin yapma girisimi assagida resimleriyle .... __ anne ben dunyanin en iyi ahcisiyim diymi? , evet kizim sen dunyanin en iyi muffin yapanisin !!.. evde ikimiz arasinda rekabet buyuk, yanlislikla babamiz anne dunyanin en iyi ascisi dese .. kiyamet kopuyor, rekabet basliyor ve her zaman o en iyisi seciliyor :) bugunde oldugu gibi.. Sude'den yilbasi hediyemiz olan mini CUPCAKE creations adli kitabimizdan dikkatle sectigimiz ve yiyecegine dair soz verdigi, her bir malzemesini kendi koydugu, yumurtasini kirdigi, susledigi  bu muffinler %100 Pinar yapimi :) ve kendisinin 5 tane yedigi harika seyler ...
Bu yil hep muffin tadinda ve prenses guzelliginde gecsin umarim. optum tatlim xxxx













2 comments:

  1. Bu yazı beyzayla beraber okunur,
    beyzanın yüz düşer,
    anne bizde cupcake yapalım der,
    Rekabet uzakta olsa devam eder :)
    beyza bende kendi ellerimle yapıcam der ve %100 beyza yapımı cupcake yapar :)
    ee beyza geri kalır mı :))
    Pınarcımm ellerine sağlık sen en iyi aşçısın, diğeride beyza :)

    ReplyDelete
  2. :)))) ne guzel iste , rekabet olmasa nasil guzel asci olunur ki diymi ? ellerine saglik beyzacim, opuyorum kocaman.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...