KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Monday 12 December 2011

HER GUNUMUZ CHRISTMAS


Icimiz disimiz, sagimiz solumuz her yanimiz Christmas... okulda christmas gosterileri, disarida christmas havasi , televizyon, radyo, dukkanlar da calan christmas sarkilariyla dolmus tasmis bulunuyoruz, durum boyle olunca da Pinar'inda agzindan dusmeyen christmas ne zaman gelecek anne sorulari dusmuyor tabii, hos gerci biliyor 25;inde oldugunu fakat .. bekleyemiyor bir turlu.. Father Christmas bir gun bana sunu getir, bir gun bunu deyip duruyor ...umarim sonunda bir karar verirde.. o sey bulunur , bizde rahat nefes aliriz :))
Bizde soguk kis olsada havalar CHRISTMAS ... :)))















1 comment:

  1. özlemcim fotoğrafları mail adresine gönderdim hotmail olana öpüyorum

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...