KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Saturday 31 December 2011

ENVER VE PINAR'DAN HEPIMIZE MUTLU YILLAR XXXXXX

Sevgili ENVER HAKAN'im 17 ayi bitirmek uzere.. yuruyor, kosuyor bol bol dusuyor, konusuyor, bol bol tuvalet kagitlarini cekiyor, mutfak dolaplarini karistiriyor, her gecen gun buyudugunu baska baska belli ediyor.. En cok ta COOKKK SEVILIYOR .
Sevgili PINAR SAN'im , onu bir kac satirla anlatmak mumkun deil.. beni her gun nasil sasirtabildigine ben bile sasiyorum halen ... sevdigi seylerde yorulmak bilmiyor, her an bir yenisini isterken, istemedigi seyleri yaptirmak icin se cileden cikartabiliyor :) Okuma konusunda o kadar yetenikli iken , yazmaya gelince yan ciziyor. Kardesine karsi o kadar iyi ve sevgi olusu bizi cok mutlu ediyor. Ha bu arada biraksak saatlerce yeni tutkusu olan POWER RANGER'i izliyor.

MUTLU COK HUZURLU COK SAGLIKLI BARIS DOLU 2012 DILIYORUZ.
SEVGILER KUCAK DOLUSU OPUCUKLER BINLERCE..





















5 comments:

  1. mutlu yıllar bizden debir prenses ve bir prense:) maşallah ikisine de, öperim Özlemim:)

    ReplyDelete
  2. Sizede mutlu yillar. Bu arada cihanda tuvalet kagitlarini bitirene kadar cekiyor :)

    ReplyDelete
  3. Mutlu yillar guzel annem xxx sevgiyle xxx

    ---
    Cihan'in guzel annesi, mutlu basarili yillar dilerim, sevgiyle xxx

    ReplyDelete
  4. annen, abin bütün aile beraber baktık fotoğraflara valla herkes enver diyor başka birşey yok :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...