KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Saturday 29 October 2011

ROYAL ALBERT HALL VE SEZEN AKSU

Pinar dogdugundan beri yalniz disari cikmisligimiz bir elin parmaklarini gecmez.. oda ancak pinari uyutup, en yakinima teslim etmekle ya bir dugune ya ozel bir yemege yada tiyatroyadir... Enver dogdu dogali ise, 15. aya gelirken ben henuz onlari birakip bir yere gitmemisimdir.. bu ilk oldu acikcasi.. bakicilari ise en guvendigim babalariydi tabii.. durum bu olmasina karsin, hem istekli hem dusunceli karar verdim bu konsere .. Pinar bana cok cok bagli, yanibasinda ister beni hep.. o yuzden cok uzulecegi , hatta yaygara kopararak aglayacagini adim gibi biliyordum.. o yuzden ona onceden soyleyip uzmenin anlami yoktu , son bir kac saat kala bilmesi daha iyiydi ve bende hazirligimi ona gore yapmaliydim, yoklugumda onu mutlu edicek bir iki supriz hazirladim ve aglamayip sizlamazsa eger babasinin buyuk suprizleri oldugunu soledim, tabii yari aglamakli cok mutlu oldu .. sizlanmayi surdursede suprizlerini gorunce cok mutlu olmus .. ve guzel guzel oynamis .. Asil problemi yaratacak olan Enver'di acikcasi, Pinar suprizlerle avunurdu ama Enverin sut saatini nasil halledecekti babasi.. hala biberon kabul etmeyen oglum memeye bagimli... artik onada kasikla icerecekti yatmadan once .. tabii planlar programlar tutmadi .. Enver icmedi .. uykusundan uyanip yaygarayi basmis , dondugumde babasinin kucaginda hickirarak yari uyanik yari uykulu buldum onu.. doydugu halde, butun gecede surdu bu hickiriklar...

Sezen Aksuyu cocuklugumdan beridir cok severim... sarkilarinda cok sey bulurum, kendimden gecerim.. rahatlarim. Esimle bundan 6-7 sene once bir konserine daha gitmistik Londrada.. bunda ise Zelis'imle birlikteydik.. Sehitlerimizin katledildigi bu gunlere denk gelen konserde, Sezen Aksu;da cok anlamli ve dokunakli konustu ..

AKSU: "İLLEDE BARIŞ DİYORUM"

Aksu, "Ben her büyük acıda, ciğerimiz her sökülürcesine yandığında, "Allah'ın ben bir daha nasıl şarkı söyleyeceğim?" derim. Sonra birden bire bakarım böyle kendi kendime bir şarkı mırıldanıyorum. Muhtemelen de derdime iyi gelebilecek bir şarkı. Artık o neyse...Ve hep o zaman hatırlarım ki; geçici de olsa şarkılar ağrı kesici gibidir bazen. Bu akşam aynı şeyi umut ediyorum. Bu çok derin, çok acı durumda birazcık elimizden tutsun benim şarlılarım. Başka ne diyeyim bilemiyorum. Sade bir vatandaş olarak illede 'barış' diyorum. Lütfen bütün evlatlarımızı, geleceğizimizi ve insanlığımızı kaybetmeden bir an önce 'barış'. Çünkü insanoğlunun hiçbir amacı onurlu bir barıştan daha değerli değildir" dedi.

Ve sonrasinda duygu dolu sarkilarla hepimizi kendimizden gecirdi...





2 comments:

  1. ne güzel yapmışsınız, eminim çok eğlenmişsinizdir, ne diyelim allah tekrarlarını nasip etsin :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...