KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Sunday 30 October 2011

PINAR SUDE SAM PARADISE WILDLIFE PARK ' TA

Bu hafta okul tatiliydi bu ilk donemin, Pazartesi Sude'nin davetlisi olarak Pinar Paradise Wildlife park'a gitti, resimlerdende goruldugu gibi cocuklar icin harika bir yer... biz Pinar'i 3 yasindayken goturmus, yaklasik yarim saat kalabilmistik, gordugu herseye aglamisti o zaman nedense , bizde apar topar cikmak zorunda kalmistik, simdi kizim 5 yasinda halen bazi korkularimiz olsada , cok cok guzel zaman gecirmis fistik..
bu hafta ekstra yogun geciyor, Pinar sosyallesmede rekor kiriyor; sali Omar ve Leyla bizdeydi, carsamba Hallowen hazirligimiz vardi , paylasicaz yakinda.., persembe hikaye yazdi.. paylasicaz yakinda, havuza gitti babasiyla, Cuma sude bizdeydi yeniden .. cumartesi parka gidildi Christopher'la oynandi , biraz ders yapildi .. yarin annesi olarak dinlenmek istiyorum ... :) ve pazartesi okul ve Hallowen geliyor...
HERKESE KOLAY GELE...






















2 comments:

  1. ne güzel bir gün geçirmiş çok ibrendim valla, bende beyza ile bir gün akvaryuma gitmek istiyorum, güzel bir hava bekliyoruz :)

    ReplyDelete
  2. akvaryuma bayilacaginiza eminim, gecen Esra ve ailesi gitmiste bende resimlerden gordum, mutlaka gidin xx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...