KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Friday 30 September 2011

BIZIM KOYUMUZ -3-

Burasi canakkale iline bagli Biga ilcesinin Yeniciftlik beldesi .. Babamin dogdugu guzel belde, benim babaannemi ziyaret ettigim o guzel yer her sene... hey gidi yillar hey.. ne cok anim var .. ne cok bayramlar gecirdik buralarda.. simdilerde Amcama geliyoruz.. en buyugumuz o var artik burda .. Kani amcam ve Nadiye yengem.. harika insanlar.. caliskan insanlar, gulec insanlar.. cok guzell insanlar .. Resimdeki guzel kiz , Nursena kizlarinin kizi yani hanife'nin .. Enverle aralarinda iki aydan az var Nursenanin .. bizimki abi :) cok sekerlerdi ..  3 gun kaldik bu guzel yerde bu guzel insanlarda .. cok guzeldi , pinar bayildi.. amcasiyla tum hayvanlari beslemekte yardim etti, sizleri simdiden cok ozledim xxxx sevgiler


misir tarlalari

nadiye yengem kirdi karpuzu koydu onlerine, bir karpuz yemek bu kadarmi zevkli olurdu :)










sevgili Kani amcam


Bunlarda bizim asiklar iste; amcam ve yengem .





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...