KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Friday 30 September 2011

ANTALYA'DA HAYVANAT BAHCESINDEYIZ-6-

Antalya'daki hayvanat bahcesine ilk gidisimiz di bu bizim.. aslinda hayvanat bahcesi deildi bu kocaman bir orman icerisinde bir parkti diyebilirim.. Pinar bayildi.. ben bayildim ama bir o kadarda hayran kaldim .. icinde her turlu hayvani gormek mumkun aslandan maymunlara atlardan kangrulara kadar... inanilmaz bir doga harikasi icinde ... yarim gunu yada tam gunu rahatlikla kolay gecirebileceginiz, cocuklarinizzla doga icerisinde oturabileceginiz, kucuk piknik yaabileceginiz , dolu dolu bir gun gecirebileceginiz bir yer burasi .. Antalya cikisinda Burdur Denizli yolu uzerinde , kolayca bulabileceginiz, giris ucreti;  biz bir araba icinde 4 kisi ile girdigimizi sayarsak sadece ve sadece 5 milyon! Ne diyeyim, yolunuz Antalyaya duserse MUTLAKA ama MUTLAKA GIDIN DERIM!











MUTLAKA GORUN !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...