KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Monday 8 August 2011

PINAR RECEPTION 'I BITIRDI ...-1-

Aslinda bu postu temmuz ayinda yazmam lazimdi fakat havalarin ve cocuklarin yogunluguyla takii bu gunlere kadar gecikti. Cok guzel ve basarili bir yil oldu bizim icin .. Pinar cok sey ogrendi.. bazen beni bile hayretlere dusurdu...paylasilamayacak kadar cok ani oldu, bazen orumcekler hakkinda inanilmaz, benim bile bilmedigim seyler anlatti, bazen hexagon , oktagon'un kac koseli oldugunu paylasti, bazen bir sayfa dolusu yazi yazdi, hikaye yazdim sana dedi, bazen 5'er 5er ve 10'ar 10'ar yuze kadar sayip agzimi ve gozlerimi fal tasi kadar actirdi :))) inanilmaz bir dunya Pinar, hergun yeni bir seyler ogrenip dahada gelistiriyor sonsuzlugunu....su an ben bu satirlari yazarken mavi bir battaniyeden kendisine havuz yapip , icinde oturuyor, diger tarafta yastiklardan olusan cadiri bulunuyor :) bu arada havuzu ve cadiri paylastigi arkadaslariyla  durmadan konusuyor :)))
gecelim bu seneki deli dolu yila...bu resimlerin her biri okuldan ..yaklasik 300 tane icinden sadece bazilari..


hamur oynuyoruz ..

model muz ve mango :)

ciftlige gittiklerinde babasida gonulluler arasindaydi ..

pinar tabii cok mutlu oldu babasiyla olmaktan bu guzel gunde..

babasida cok guzel bir gun gecirmis cocuklar kadar..

sinif topluca ...

bahcede bisiklete binerken uzak kosede carpismak istemediginden sanirim :)

ev yapiyorlar

sayilar  heryerde ...

spor salonlari ...

ogretmen koltugunda :)

geleneksel kiyafet gununde ...

bahcede masa basinda yine ogrenime devam ...

hamurdan canta :)))

masa basinda  kesim bicim yapistirma ..

spor salonunda arkadaslari ile ..

yazma zamani ..



oyun oyun oyun zamani...

2 comments:

  1. bol fotoğraflı bir post olmuş, hepsi çok güzel, seneye inşallah burda başlar okuluna .)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...