KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Monday 8 August 2011

EVDE, BAHCEDE VE PARKLARDA... -1-

Yaz geldi okullar kapandi.. gunlerimiz tatil tadina yakisir sekilde geciyor .. Hemen her gun, yaklasik 3-4 saatimiz parklarda geciyor .. benim icin yorucu ve herseye yetismeye calismakla gecsede, cocuklara cok iyi geliyor..
Bu ucleme de gecen guzel gunlerimizden bazi anilar... temmuz - agustos 2011 ..
hemen evimizin arkasindaki parktaki buyuk salincakta .. ikiside cok seviyorlar, en son bindirdigimde Enverin uyku saatine denk geldigi icin, hamak usulu icine yatirdim ve 5 dakikada uyuya kaldi :)

Pinar kardesine karsi inanilmaz sevgi dolu ve koruyucu ..


ilk defa kizimla kendimi cok benzettigimden bu resmi koyuyorum, benziyor diymi :) aslinda bole kucak kucaga resimlerimiz cok .. bana sevgisini cok gosteriyor, bende ona :)prensesim benim x

sizi cok ama cok seviyorum xxxxxxxxxxxxx

bazen fazlacada kucaklayabiliyoz boyle..

 ahh bu tv , agzi acik seyrediyor :))

bu bizim en cok gittigimiz park, icinde su fiskirtan bir havuz oldugundan cok revacta.. ve arkadasi Tomasso ile ..

suya girip habire bisey yiyorlar :)))

deniz kizi xxxx

su tabancilariyla islatmadiklari kimse kalmiyor :)

cok iyi anlastilar..

Enfield Town Park ...

Enver de guneslenip, emekliyor ...

salincak delisi oglum :)

bahcede tohum ekiyorlar, Pinarin en cok sevdiklerinden ..

Enver de yardim ediyor x

sanirim marul tohumlari ektiler :)

bunlarda tohumdan yetistirilen domatesler

bunlarda marullarimiz, gercekten yetistirmeside yemeside cok zevkliydi .....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...