KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Tuesday 1 February 2011

LALELERIMIZ VE RESIM CERCEVEMIZ..


4 yasina kadar sanirim Pinarla yapmadigimiz sey, gitmedigimiz yer kalmamistir... hos halen yapmaya calissamda, itiraf etmeliyim, cogu zaman yetisemiyorum... simdi cok iyi anliyorumki , annelik basli basinaymis... ben en azindan ikinci bebek gelinceye kadar pinarla bunu basardigimi dusunuyorum.. cunku her zaman oncelik onundu... ev isleri hep ikinci planda gelirdi, ya o uyurken yapilirdi, ya aksamlari .. o yuzdende her bir yere gonlumuzce gittik... hatta hamileligimin son zamanlari yaz aylarina denk gelmis ve biz neredeyse butun gunlerimizi disarda gecirir olmustuk, yine cok iyi hatirlarimki, hamileligim son gunu pinarla yine cikmistik, once alisverise sonrasinda havlumuz mayomuz cantamizda, kucuk piknigimizle parkta havuz kenarindaydik.. pinar yine gonlunce eglenmisti o gun, once havuz sonra piknik, sonra arkadaslariyla parkta kosusturmustu butun gun.. bende kizimin arkadasinin annesiyle, bebegin geciktiginden sohpet edip butun gun onlarin peslerinde kosturmustuk ... diyecegim o ki yine bu durumu ne kadar surdurmek istesemde, hem Enver'le hemde evisleri, yemek, bitmek bilmeyen camasirla ugrasmaktan kizimla el islerine dair yaptiklarimizda bayaa azalmalar soz konusu... pinar hergun  3.30'a kadar okulda olmasina ragmen, halen biseyler yapmakta israrli .. bu yuzdende, bende o gelene kadar tum isleri bitirip ona zaman ayirmaya calisiyorum elimden geldigince...   Yine bu hafta cocuk programlarinda kutulardan ve margarin kutusundan yapilma araba ve arabaya bagli vagon gormustu pinar, hemen atilmisti, anne yapabilirmiyiz bizde dedi, bende margarin bitsin yapariz dedim, pazar kahvaltidayken bos duran margarin kabini gorunce, simsekler cakti tabii :)) anne bugun yapabilirmiyiz dedi, olur dedim, o arada masayi toplarken mutfaga geldiginde bos duran yumurta kartonunu gorunce yine atildi, anne bunu alabilirmiyim, al dedim fakat bu seferde benim  anneliliden ( tesekkur ediyorum ) gordugum laleler aklima geldi, istersen araba yerine lale yapalim dedim bugun , pinar icin sorun deildi tabii, onemli olan birseyle ugrasmakti :) neyse aile boyu 15lik yumurta kutusunu once babamiza teker teker kestirdik, 15 tane lalemiz hazirdi, simdi bunlarin hepsini boyamasi icin pinara verdik, iclerini boyadi sevgili kizim, kurumaya birakti.. o arada disari ciktik .. donduk dislarini boyadi.. bu arada neye benzeyeceklerini bildigi icin cok heyecanliydi , bir an once bitmesini istiyordu fakat 15siyle basa cikamayacagini bildigi icin , simdilik 3 tanesi uzerinde yogunlasmanin en iyi olacagina karar verdik .. zira her yer elleri kollari masa boya icinde kalmisti.. ve aksam oluyordu.. neyse benim oturmamla boyanmis olan laleler simlendi, ortalarina delik acildi , renkli kagittan rulolar yapildi, teller ortalarindan gecirildi ve yapraklarda bu tellere takildiginda lalelerimiz bitmisti, aksam olmus bizde bitmistik :))) banyo aldik ve resimlerimizi cektik...Hafta sonu okul defterimize bugun lale yaptik diye yazdik ve kizim hem resimlerini cizdi kendisi hemde fotolarini arkasina ekledik. Hatta yaptigimiz bu guzel cicekleri ogretmenine goturdu Pazartesi gunu.. sali gunu ogretmeni ozellikle yanima gelip, cok guzel olduklarini solediginde kizim adina cok sevindim...  geri kalan 12 laleyide artik bir ara yapariz :) sizde deneyin gercekten cok zevkli :)


buda baska bir okul sonrasinda yaptigimiz foto cercevesi ....


bunu ise yaklasik 2 sene oncesi yapmisti , halen duvarda asilidir....

6 comments:

  1. özlemcim enerjine hayran kaldım...2 çocuk ve bu enerji :))
    laleler de çok güzel olmuş...

    ReplyDelete
  2. :) saol canim, valla bizimkinin oyle bir cenesi varki :) yaptirana kadar konusuyor:))bende susturmak icin elimden geleni yapiyom :))) optum.

    ReplyDelete
  3. Ayy ben bu laleleri bir yerden tanıyorum... Çok güzel olmuşlar emeğinize sağlık.Resim çerçevelirini de çok güzel yapmış Pınar...

    ReplyDelete
  4. :) sizden kopya cektik, o kadar guzel olmuslardiki, gorunce bayilmistim sizde:) ama bir gorseydin halimizi , babasi oturma odasinda kirpti onlari, her yer kagit parcasi, pinar boyarken her yerini boyadi , aksam oldu bittiginde ama ben az daha deli olacaktim :))) Asli masada ne guzel yapiyor herseyi... yakinda akvaryumuda yapariz biz :)) baliklara bayiliyoz.

    ReplyDelete
  5. Ben baştan herşeyi masaya hazır ediyorum Özlem. Bir de boyama yapmadık çünkü yumurta follukları zaten renkliydi...

    ReplyDelete
  6. o minik ellerin yaptığı, bu kadar güzel olur tabi, çok güzel olmuş yeğenimin laleleri, mayısta beyza ile beraber yaparsınız inşallah :) çerçevelerde çok güzel hepsini çok beğendim ....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...