KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Friday 18 February 2011

ARTIK BENDE KAHVALTI EDIYORUM


Oglusum ilk defa kahvaltiya basladi bu pazar , hemde babasinin ellerinden :)) goruldugu uzre elleri durmuyor :)) biraz zorlandi acikcasi babasi :) bugunlerde bende verirken ayni zorlugu cekiyorum, pek yemek istemiyor . agzini zor aciyor , acinca yalana yalana yiyiyor :) alisacak zamanla insallah :) simdi farkediyorumda babasida kasigi az doldurmamis, hemde bu daha ilk gun :)

bunlarida bir baska gun babasi yine cekmis, ayaklarini yiyecem senin xxxx




10 comments:

  1. ay cok seker :)))) bizimki daha baslayamadi.

    ReplyDelete
  2. Maşallah çok tatlı kahvaltıların arkası gelir inşallah düzenli bir şekilde.. Sevgiler..

    ReplyDelete
  3. 6. ayla birlikte ek gıdalara başlanmış...biraz zor bir dönem olsa da inşallah tatlarını sever ve seni-sizi yormadan alışır :))

    ReplyDelete
  4. Çok tatlı yine. alışır annesi. Şimdiki çocuklar harika ya nasıl poz veriyorlar. Ayaklar da tam ısırmalık

    ReplyDelete
  5. ooo, adam olmuş bu bey, afiyet bal olsun, büyümüşte kahvaltı yapıyor :)) hemde babasının elinden :) canım enver işin jeli gönderdim, inşallah elinize ulaşır.xxx

    ReplyDelete
  6. ne tatlı bişey yahu bu böyle.Maşallah...
    Hayırlı olsun yeni yeme düzeniniz.
    Sevgiler.

    ReplyDelete
  7. Taze annecim, enver de biraz zorlaniyor fakat cok vermeden baslattim bende .. bir kac hafta icinde alisacaklardir eminim...

    Derya'cim tesekkur ederim, bende oyle umud ediyorum, sevgilerxx

    insallah diyorum bahriyecim, bakalim gorucez :)

    Ebrucum tam bir kucuk canavar, ama cok guler yuzlu ordan yirtiyor :))

    filizcim cok saol. bu dislerle basi belada oglumun :( opuyoruzxxx

    cok saol yaruze annem, opuyoruz seni ve afacanlari , valla her an seni okurken kolayliklar diliyorum :) hem is hem 3 afacan ..nasil basariyorsun bilemiyorum :)

    ReplyDelete
  8. Yarasın Enver'e. Afiyet olsun, çok şeker yine...

    ReplyDelete
  9. Tü tü tü maşallah. Rabbim bahtını açık etsin inşallah.

    ReplyDelete
  10. cok saol annelilim xxx

    insallah , hepimizinkini ve guzel kizinizinkinide ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...