KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Friday 31 December 2010

TIYATRO GUNLERI

Bizim kucuk Enver Hakan dogdu dogali, Pinar ve babasinin en cok yapmaktan hoslandigi seylerden biride tiyatroya gitmek.... Bir kac gun once JACK AND THE BEANSTALK adli oyuna gittiler, gittiler gitmesinede gidene kadarda o gun beni cildirtti desem yeridir, anne ne zaman gidecez , ne zaman baslayacak diye... en sonunda giyindi bekledi durdu.. olmadi hop oturdu hop kalkti :)) babasi donunce anlatiyor , yarisini kucaginda sarilarak gecirmis , assagidaki siyah sapkali, siyah kostumlu adamdan korkmus, bir haylide sahneye yakindilar sanirim, iyice etkilenmis .. ben kendisine sordugumda hayir, cok guzeldi, cok eglendim dedi :)))



arakadasi Sude'yle beraber






2 comments:

  1. Ne güzel yapmışlar hem baba ile, hem arkadalıyla çok eğlenmiştir pınarcık, biliyorum pınarın bu tuhaf korkularını :))) cekete bittimm çok yakışmış, genç kız gibi olmuş :)

    ReplyDelete
  2. Hem eglenmis hem biraz korkmus galiba :) sorma yengesi, bunlar ceketler gibi buyumuste kuculmusler :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...