KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Friday 10 December 2010

FASHION GURU :)



Sabah sabah nerden bulur, nerdden aklina  gelir bilinmez ama Pinar bu sana evde takip takistirir, ama disari bir tanesiyle dahi cikmaz , gozlukleri disinda :) Iste yine bir pazar sabahi, aklina esmis, acmis mucevher kutusunu, takmis takistirmis, geldi yanimiza , her gelisinde yeni bir sey ekledi taktiklarina ... git gide daha da komik oluyordu... ya o pozlar gayet dogaldi, kendinden emin :) Guzel zannnediyordu sanirim kendisini :))






4 comments:

  1. Allahım güzelliğe bak o gözlükler ne güzel yakışmış öyle arkasından buğulu buğulu bakan gözlere bayıldım :)bütün kokoşlar böyle güzel olsa :) beyzada aynısı takar takıştırır ama bir fark var beyza öyle dışarıda çıkar hiç aldırmaz :) özlemcim birde şu yorumların altında çıkan kelime doğrulamayı kaldır ne olur bu yüzden yorum yazmayan çok kişi var valla zor oluyor :)

    ReplyDelete
  2. 2. karedeki eli, 3. karedeki ayağı gören parmak kaldırsın :)))

    ReplyDelete
  3. Amanın da amanınnn.. kızların hali de bir başka yahu! erkekler boyuna hiy, ha, dıkş halinde:( bir annenin kızı olmalı:((((

    pozlara da bittim ayrıca.. ikoncan:)

    ReplyDelete
  4. filizcim; guldurdun cok beni :) babamizin bazi bolumleri cikmis resimde , dedimya pazar sabahi herkes keyif halinde :) bizimki evde takar takistirir, sanirim pinar ne kadar cok evde bole takilsada disarda ya kaybedecegini dusunur de takmaz yada rahatsiz olur :))) diyomya benimki biraz fazla dusunur.

    Deli annecim; kizlar gercekten pembe bir dunyada yasiyorlar:)) o pembe iksirini ise kim asiliyor bilemiyorum:)) allah senin kadar guzel bir kiz cocugu versin sana insallah :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...