KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Friday 4 May 2012

21 NISAN KARIHYA'NIN DOGUM GUNUNDEYDIK.

O hafta okullar acilmis, ben de biraz olsun rahatlamistim, cunku 5,5 yasindaki bir kizin bitmek bilmez sorulari, sarkilari, istekleri ve her sabah kalktiginda, bitmek tukenmek bilmeyen bir enerjiyle, bugun ne yapicaz demesiyle karsilasmak neredeyse kabusa donusuyordu bende ... ozellikle sabahin 7'sinde baslayan bu sorular, egerki plansiz yakalanmissan, iskenceye dahii donusuyordu, hos bugun sinemaya gidilecek yada yuzme fikrine ne dersin denildiginde , ovakit gelene kadar 100 kere ( abartisiz ) ne zaman gidicez, az kaldimi sorulari dahada beterdi..
Tatilden sonraki hafta okula gidilmis ve Cumartesi , okul arkadasi Karihya'nin dogum gunu, gunu herkes adina kurtarmisti :) Pinar hem arkadaslariyla gorusucek hemde eglenceli olan bu mekanda ziplayip, kosturup enerji atacakti ..
Saat 2 gibi vardigimiz partide, direk oyuna dahil olan Pinar, cok eglenmisti, tirmanmis, kosusturmustu bu alanda arkadaslariyla, malesef resim cekmek yasak oldugundan bu guzel anlari yakalayamadik, ama guzel bir ani olsun diye de onun adina yazamadan gecemedim.. Sonrasinda Karihya  dogum gunu pastasini uflemis ve yemeklerini de yedikten sonra kisa bir sureligine de olsa oyuna devam etmislerdi.. Parti dondurma ve pasta esliginde sona erirken, Karihya'ya mutlu 6 yaslar dileyip, bizi davet ettigi icinde tesekkur edip mutlu bir sekilde ayrildik.  


MUTLU YILLAR KARIHYA ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...