KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Tuesday 26 July 2011

BIR DOGUM GUNU DAHA...

Cumartesi gunu Kristian'in dogum gunu partisindeydik :) cok cok eglendik, harika donat'lar yedik , kahveler ictik.. cocuklarin her zamanki gibi keyiflerine diyecek yoktu ... donatci sapkalar takildi.. boyama kitaplari verildi .. bir sure keyifle boyadilar, sonrasinda donat yediler.

enerji depolayip hem sohpet edip , gulustuler.

Krispy Kreme Doughnuts'in mekani burasi ..gayet hos bir atmosfer..

pinar'in okul arkadaslari ..Valentino ve Rebecca

bizim donat prensesi :) o gun sanirim 3 tane yedi :)

iste dogum gunu cocugu Kristian , 5 yasinda :) mutlu yillar

oglusumla ve bende burdayiz ..

paket cevirme oyunu , sandalye kapma oyunundan tutunda bir suru oyun oynayip dans ettiler, harika bir organizasyondu ..

kafalarina bone takip, arkadaki seffaf odada donut yapilan yere girip , hem donut nasil yapilir onu ogrendiler, hemde kendilerine ait bir donut'i gonullerince suslediler.

burasi, herkesin gorebilecegi camla ayrilmis olan imalathane, hersey gorsel..

bunlarda suslenen donatlardan bir kaci.... oyunlardan birinde kizim kazandi :))

hergun gunluk yapiliyormus... o yuzden cok lezzetliler.

oglusumla birlikteydik ..

dogum gunu cocugu Kristian ve Pinar

balonlar verildi, ve donat pastasi geldi .. mutlu yillar sarkisi solendi ..ve 3 saatlik dolu dolu gecen leziz bir parti oldu :)





canim oglusum salincak delisi oldu, oyle mutluki inmek dahi istemiyor :)

4 comments:

  1. Birkaç kez gelmiş yazamamıştım sonra da zamansızlık Enver çok tatlı olmuş tabi ki Pınar da resimleriniz çok güzel.
    Öpüyorum her ikisini de.

    ReplyDelete
  2. Böyle yemeli, içmeli bir post olduğunu bilseydim gelmezdim :) Donut, pasta vs tek zaafımdır sanırım.. Ölzmeim çocukların ikisi de maşallah güzelleştikçe güzelleşiyorlar.. Sen zaten güzelsin dememe gerek yok.. öperim:)

    ReplyDelete
  3. çok güzel bir gün geçirmişsiniz, artık geri sayım yapıyoruz özlemcim beyza her havuza girdiğinde pınarı anıyor, beraber gireriz deyip kendince planlar yapıyor :)

    ReplyDelete
  4. Ebru'cum yogunlugunu biliyorum, eskisi gibi yazmiyorsunda :( kolay gelsin, bizde seni opuyoruz xxx

    Guzel annem, senin diet nasil gidiyor bilmem ama benimki hic iyi gitmiyor, hic bir yanim su siralar diet istemedigi gibi , bole gunlerde ustune tuz biber oluyor :) ben eskiden bu kadar tatli sevdigimi bilmezdim , sanirim bunun emzirmeylede alakasi yok :( ben oldum olasi seviyordumda , sigarayi birakinca aciga cikti sanirim :(( sigara bayaa bastiriyormus megersem :( neyse 2012 ye kadar kendime zaman vermistim bende.. insallah sende haberler iyidir , sevgiler xx

    Filizcim , bizde 4 gozle bekliyoz.. ikinizide cok opuyoz xxxx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...