KARDESIMI COK SEVIYORUM X & ABLAMI COK SEVIYORUM X

Sunday 13 March 2011

ENFIELD KUTUPHANE'MIZ ..

Her cumartesi oldugu gibi kutuphanemize ugradik ..bu sene yenilenen kutuphanemiz, en iyi planlama odulunu alirken, icinde yok yok diyebilirim, 40 tane bilgisayar internet agi olan, genis cd ve dvd bolumleri ve her konuda ki yuzlerce kitabiyla, cafesiyle ,  100 yillik bir kutuphane ...

iste burasida ozel cocuk bolumu kutuphanesi ..
bu bolumdede kucukler icin internet bilgisayar agi var
ayrica minikler icin oyuncak masasi..
yuzlerce cocuk dvd'sinden secenekler ..
istedikleri kitabi ister orda okuma imkani , isterlerseler eve alma imkani..
arkadaslariyla bulusma mekani ...
masada okuma yazma imkani.....
isterseler oyun mekanida tabii...

buda bahcesi ... yaz gunleri durduklari yerde sular fiskiriyor ve cok guzel bir goruntu yapiyor.

Enfield Town Library
iste ENFIELD KUTUPHANESI...






2 comments:

  1. ya ben buraya yorum yazmıştım, nerde nerde özlem sen mi sildin :) şaka şaka öylesine bakıyordum bloguna burayı görünce şok oldum, ben gerçekten yorum bırakmıştım allah allah :) neyse şöyle yazmıştım özlemcim sonunda gördük sizin kütüphanenizi valla çok güzel bence bizde biliyorsun malesef yok böyle yerler açsak bir özel çoçuk kütüphanesi, böyle oyun salonu falan olsun ne dersin iş yaparız dimi :)

    ReplyDelete
  2. valla yorum falan yoktu :) sen bosver kutuphaneyi, ben insallah bir gun seninle kres acicam antalyada :) ciddi ciddi :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...